20090402

00274








Stockholm i mitt hjärta

Det känns faktiskt som om blodomloppet hittar helt nya vägar och syresättningen av kroppens mest vitala delar blir en helt annan så fort jag kliver ur Arlanda express och promenerar in till city. Att i ett tidigare liv ha levt åtta år mitt i storstadsdjungeln har naturligtvis satt sina spår och vem är jag att förneka det facto. Det är ett och ett halvt år sedan jag senast flanerade på Stockholms gator eller flirtade hejdlöst på NK och det glåmiga vädret till trots så ler staden mot mig och hälsar mig hjärtligt välkommen när jag anländer. Det enda som känns ovant är de svenska kronorna. Jag vill särskilt tacka mina vänner Desiré AnnCharlott Wilhelm Stefan Niklas Natasja Maria Sasha Jonatan Anna Anci Pia Annika Marina och fantastiska Merit för den här gången. Och Grace Jones.


På återseende!