20071002

00064


Getting close [-ups]


Jag känner mig väldigt rik för jag har vänner som vågar komma mig nära. Som pratar om allt och ingenting och tassar runt i min privata sfär. Det kan kännas riskfyllt att vara så öppen. Det krävs mod att vara så nära men vad har man att förlora och det är ju det enda sättet att vara vänskaplig på. Annars intressant det där med personkemi och att se hur den fungerar. Hur man blir tillsammans för ett plus ett är plötsligt inte längre två utan det kan bli fem eller etthundratjugotvå eller åttiosex eller vad som helst annat. Det blir just precis som det skall vara med just den personen bara man ger vänskapen tid och fritt spelrum att växa. Och det finns alltid plats för fler. En av mina kära nya vänner gick på fotosafari i min privata sfär och resultatet ser du här. Kul att se sig själv med andras ögon.

.