20080418

00145


Silverknifvar & gafflar

Jag fick förvånansvärt många mejl angående sanningshalten i ett av mina tidigare blogginlägg som handlade om en god väns lägenhet och silvrets betydelse i den kulinariska upplevelsen då jag befinner mig i sagda persons vackra kök. Det där med att göra vardagen till en fest verkade för somliga lite hårt att svälja. Senast jag var där drog jag alltså helt resolut ut en låda och bildbeviset ser du här. Tack för den responsen. Den var verkligen givande.


På tal om silver så förekommer det i en liten och verkligen fult inredd "guldbod" i vår småstadsidyll livliga diskussioner om mitt hem så som det publicerades i ortens eminenta dagstidning för ett tag sedan. Tillåt mig bara säga att de diskussioner som ni för sätter en riktig guldkant på min tillvaro. Fortsätt gärna i samma anda.

.